Agensi Penerbangan Pilihan ~ Malaysia Airlines

Saya bukan jenis manusia yang sukakan penerbangan menembus awan-awan diatas sana. Namun, keinginan untuk berada disuatu tempat yang bukan negeri asli, mewajibkan saya untuk menaiki pesawat sebagai satu-satunya pengangkutan untuk menghantar ke destinasi tersebut dengan pantas. 

Saya ada satu perasaan yang sukar dijelaskan tiap kali kapal bergerak dan saya didalam perut kapal tersebut. Imaginasi selalu membuat saya terganggu, kerana itu saya suka memilih pesawat yang menyediakan fasiliti terbaik. Ketika terbang boleh menonton movie, menikmati servis hebat dari crew penerbangan tersebut selain menikmati hidangan yang sedap-sedap. Beli tiket juga mudah dan paling penting there is no hidden charge !.
Agensi Penerbangan Pilihan ~ Malaysia Airlines
Anda pasti tahu syarikat penerbangan mana yang saya maksudkan. Haits ! sudah jelas lagikan bersuluh, syarikat penerbangan yang mengangkat nama Malaysia di persada dunia. MAS atau Malaysia Airlines , merupakan syarikat penerbangan yang tidak asing lagi. Sebut saja, semua pasti kenal. Respect MAS Cabin crew. 

Part ini anda kena baca betul-betul. Cara booking tiket yang sangat mudah semudah menelan air bandung.  Nak pejamkan mata pun boleh tapi saya tak syorkan anda berbuat demikian sebab takut salah destinasi pula. T R A V E L O K A , pernah dengar aplikasi ni ? tipu kalau tak pernah. Aplikasi ni boleh di download di google play atau apple store. Melalui apps ni anda boleh book flight MAS. Kenapa tak pergi direct to the website kan ? well the answer is di Traveloka anda boleh tengok review hotel yang anda nak stay. Bagi sang traveler atau memang kerja anda mengharuskan anda untuk travel, ini adalah peluang terbaik untuk anda jimarkan masa dan book MAS flight ticket. Hebatkan ? kenapa pilih Traveloka ? anda tahu jawapannya kerana hanya di Traveloka sahaja yang ada promotion for a certain time.

Aplikasi online Traveloka, memang user friendly. Anda boleh pilih destinasi, tempat yang anda nak naik serta bila tarikhnya. Then the apps akan listdown senarai flight yang ada. Dari sana, anda boleh bandingkan harga untuk setiap flight yang ada. Untuk business perlu jimatkan ? so this apps sangat praktikal for you guys. Ia terbahagi kepada business class, economy class dan juga first class. Yang bestnya MAS ni, dia ada airbus. Tiket memang sentiasa ada tetapi, faham-faham lah bila musim perayaan (memang habis).
Agensi Penerbangan Pilihan ~ Malaysia Airlines
Saya pasti bahagian ini menjadi kesukaan ramai iaitu, 'user friendly'. Saya pernah guna satu applikasi yang sangat tidak friendly user sampai malas nak guna apps itu lagi. Lain cerita dengan Traveloka, book flight MAS dengan mudah tanpa perlu menggunakan perkhidmatan PA, tanpa perlu menggunakan cash hanya online payment dan yang penting duit dalam akaun mesti cukup. 

Untuk Airline MAS anda boleh baca polisi di Traveloka. They have many information regarding the airline yang dapat tolong anda nanti. So far, kalau yang selalu bekerja jenis travel ni akan selalu book lambat tapi di Traveloka anda boleh spend 10 minit sahaja untuk buat booking. Just use your smartphone and the magic will come. Simpan e-ticket anda untuk chek-in di airport. Mudahkan ? yes! T R A V E L O K A memudahkan hidup anda, menjimatkan masa anda dan menambahkan kebahagian anda. 
Agensi Penerbangan Pilihan ~ Malaysia Airlines
Mahu bukti ? ya, tulisan tanpa bukti tidak baik kan ! jadi saya selitkan e-ticket penerbangan saya ke Cambodia hujung bulan ini. Mahu tahu berapa lama saya book ticket ini ? teka. 30 minit . 20 minit. 15 minit. salah ! saya hanya menggunakan 10 minit dari masa 24 jam saya. Cepat dan jimat masa. Saya juga mendapat harga termurah berbanding penerbangan lain ke tempat ini. Jadi, anda tidak perlu lagi pening kepala dengan sistem yang asyik loading itu. Traveloka kan ada. Friendly user lagi.

Post a Comment

0 Comments